Klachten & garantie

Garantie & Klachten: Heb je opmerkingen over de geleverde tegels dan staan wij natuurlijk voor je klaar

Belangrijke Opmerking
Bij elke tegels bestelling wordt aangenomen dat de tegel minimaal 2% snij- en breukverlies accepteert.
Bij schade dient dit binnen 24 uur na levering schriftelijk gemeld te worden.

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat nu?

Dit is erg vervelend! Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zonder schade te bezorgen. Helaas gebeurt het heel soms eens dat een artikel kapot bezorgd wordt. Bij een bezorging met 2% schade aan de totaal bestelling aan tegels, dien je dit voor lief je nemen. Heb je nu een bestelling ontvangen met toch meer schade, of een ander beschadigd geleverd product, neem dan altijd contact ons op! We proberen tot een zo goed mogelijke oplossing te komen zodat jij alsnog een complete bestelling hebt die heel is.


Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat moet ik doen?
Controleer de levering direct op juistheid en compleetheid. Bij problemen, zoals onjuiste producten of aantallen, verzoeken wij je om dit per e-mail te melden, inclusief een foto als bewijs. Stuur je mail naar ……………………………………………Wij streven ernaar eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Bij schade dient dit binnen 24 uur na levering schriftelijk gemeld te worden. Producten die geretourneerd moeten worden, mogen op een europallet klaar gezet worden.

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde producten?

Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden. Die garantietermijnen hebben betrekking op de fabrieksgarantie. Fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Meld je een artikelklacht, dan kijken we dus eerst welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn.

Als de klacht gegrond is, zorgen wij voor een passende oplossing of tegemoetkoming. Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat je recht hebt op een goed product. Ontvang je een product dat niet deugt, dan heb je recht op vervanging of je geld terug. De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie is twee jaar.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wij willen graag dat jij tevreden bent! Helaas maken wij ook wel eens een fout en we willen niet dat jij daar de dupe van wordt.

Ben je ergens niet helemaal tevreden over of ben je het ergens niet mee eens? Neem dan telefonische contact met ons op.
Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?
Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.
Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt, indien de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost.
De klacht ter bemiddeling voorgelegd kan worden.

Wanneer krijg ik reactie op mijn klacht?

Wanneer je een klacht hebt, zoeken wij graag samen met jou naar de beste oplossing. Wij vinden het belangrijk om naar jou te luisteren en dat je uiteindelijk tevreden bent. Klachten handelen wij altijd binnen 14 dagen na ontvangst altijd af.